Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Vedúci Telekom centra, firemná predajňa Nitra
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa vedenie a motivácia ľudí? Rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu - vedúceho tímu do našej firemnej predajne v Nitre.KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdielať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Úlohou vedúceho tímu je poznať svoj tím, vedieť svojich ľudí inšpirovať a ak treba, tak aj povedať "takto nie", "takto áno". Budeš zodpovedný za to, aby tvoji predajcovia predávali čo najlepšie. Kto by nechcel mať najlepší tím v regióne?! A jasné, budeš riadiť svoje "kráľovstvo" (Telekom centrum) po každej stránke.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
ASAPDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?Výbava nášho vedúceho zahŕňa predovšetkým: obchodného ducha (budeš udávať smer ostatným), charizmu prirodzeného vodcu (vedieť motivovať tím, rozvíjať ho), manažérske zručnosti (vedieť nastaviť a upratať procesy, zabezpečiť plynulý chod prevádzky, dodržiavať poriadok a dizajn manuál). Samozrejme je potrebná aj príkladná zákaznícka orientácia.
- znalosti z oblasti marketingu, znalosti techník predaja
- relevantné skúsenosti z oblasti predaja
- prax v riadiacej pozícii min. 2 roky
- schopnosť práce s PC a Internet aplikáciami
Vhodné pre absolventov
ÁnoVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom