Fakturant / back office špecialista pre farmaceutickú spoločnosť

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • prijímanie objednávok od zákazníkov (mailom, telefonicky) a ich evidencia;
  • príprava, spracovávanie a vystavovanie dodacích listov a fakturácií,
  • komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi,
  • komunikácia s medicínskymi reprezentantmi,
  • komunikácia s príslušnými úradmi a inštitúciami,
  • spracovávanie cenových ponúk zákazníkom,
  • prehľad o stave zásob v sklade a ich kontrola,
  • riadenie skladového hospodárstva,
  • organizácia práce skladníka a vodičov,
  • zodpovednosť za hospodársku korešpondenciu spoločnosti,
  • zodpovednosť za plynulý chod kancelárie,
  • komunikácia so správou budovy,
  • zabezpečenie kancelárskych potrieb,
  • evidencia vozidiel;
Svoje životopisy môžete zaslať prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na "Mám záujem" alebo prostredníctvom e-mailu email V prípade zaslania Vášho životopisu e-mailom, prosím priložte nasledujúci text do tela e-mailu:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Farmaceutická spoločnosť špecializujúca sa na medicínske prístroje a rádioaktívne látky hľadá zodpovedného a skúseného fakturanta s rozvinutými komunikačnými a organizačnými zručnosťami a s pokročilou znalosťou programov MS Excel a MS Word.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, ideálne ekonomického zamerania,
  • nutnosťou je minimálne ročná skúsenosť s vystavovaním faktúr,
  • nutnosťou je znalosť programov MS Word a MS Excel na pokročilej úrovni,
  • mierne pokročilá znalosť anglického jazyka,
  • vysoká miera zodpovednosti,
  • dobré komunikačné a organizačné zručnosti,
  • dobrý time management
  • logické myslenie;