Fakturant / back office špecialista pre farmaceutickú spoločnosť
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- prijímanie objednávok od zákazníkov (mailom, telefonicky) a ich evidencia;
- príprava, spracovávanie a vystavovanie dodacích listov a fakturácií,
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi,
- komunikácia s medicínskymi reprezentantmi,
- komunikácia s príslušnými úradmi a inštitúciami,
- spracovávanie cenových ponúk zákazníkom,
- prehľad o stave zásob v sklade a ich kontrola,
- riadenie skladového hospodárstva,
- organizácia práce skladníka a vodičov,
- zodpovednosť za hospodársku korešpondenciu spoločnosti,
- zodpovednosť za plynulý chod kancelárie,
- komunikácia so správou budovy,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb,
- evidencia vozidiel;
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Farmaceutická spoločnosť špecializujúca sa na medicínske prístroje a rádioaktívne látky hľadá zodpovedného a skúseného fakturanta s rozvinutými komunikačnými a organizačnými zručnosťami a s pokročilou znalosťou programov MS Excel a MS Word.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, ideálne ekonomického zamerania,
- nutnosťou je minimálne ročná skúsenosť s vystavovaním faktúr,
- nutnosťou je znalosť programov MS Word a MS Excel na pokročilej úrovni,
- mierne pokročilá znalosť anglického jazyka,
- vysoká miera zodpovednosti,
- dobré komunikačné a organizačné zručnosti,
- dobrý time management
- logické myslenie;