Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 16.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Zastrešenie celého chodu kancelárie, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie, komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi, vytváranie plánov a zložiek, získavanie základných manažérskych zručností a riadenie stredného a menšieho počtu ľudí koordinovanie a vedenie v rámci druhej pozície.
Benefity a ďalšie výhody:
flexibilný pracovný čas
-kariérny rast
-pozícia vhodná pre absolventa
-mladý a príjemný kolektív
-rôzne firemné akcie
Informácie pre uchádzača:
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
prax v obore výhodou
Všeobecne požadované znalosti:
Prax v poisťovníctve a bankovníctve, resp. finančníctve výhodou
Znalosť poistného trhu
Ambiciózny a orientovaný na výsledky
Obchodné a predajné zručnosti podmienkou
Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, vytrvalosť, spoľahlivosť, flexibilita, presnosť a dôslednosť
Znalosť regiónu
Prezentačné zručnosti
Proaktívny obchodnícky prístup a ťah na bránu
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Personalistika, Strojopis