Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
▪ Administratívne činnosti spojené s chodom pobočky.
▪ Organizačné činnosti spojené s chodom recepcie + vykonávanie práce recepčnej na pobočke.
▪ Príprava a vystavovanie faktúr a podkladov pre účtovníctvo.
▪ Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek a problémov v rámci svojej kompetencie.
Benefity a ďalšie výhody:
▪ Možnosť pracovať v kapitálovo silnej Luxemburskej investičnej spoločnosti
▪ Príjemné a komfortné pracovné prostredie a mladý kolektív
▪ Výborné pracovné nástroje a podmienky
▪ Atraktívny plat a ostatné benefity serióznej zahraničnej firmy
Informácie pre uchádzača:
Pozícia je zaujímavá pre skúsenejšiu Office manažérku, najlepšie s praxou v medzinárodnej firme alebo banke, ktorá hľadá serióznu a stabilnú zahraničnú spoločnosť.
▪ Svoje materiály prosím posielajte v slovenskom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
Naším klientom je kapitálovo silná Luxemburská investičná a developerská spoločnosť. Na Slovensku realizovala a realizuje viacero developerských projektov výstavby bytových domov a administratívnych budov, nie len v Bratislave.
Všeobecne požadované znalosti:
▪ SŠ, VŠ - najlepšie s ekonomickým zameraním.
▪ Prax aspoň 1-2 roky na Office managerskej pozícii vo väčšej medzinárodnej korporácii alebo banke.
▪ Skúsenosti s prípravou a vystavovaním faktúr, prípadne iných dokladov a podkladov pre účtovníctvo.
▪ Veľmi dobré komunikačné zručnosti.
▪ Pracovitosť, svedomitosť, spoľahlivosť.
▪ Systematický prístup k práci.
▪ Schopnosť riešiť vzniknuté problémy a sťažnosti.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Nemecký jazyk (pokročilý - C1)