Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista podpory prevádzky služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
-Zodpovedať za udržiavanie, zdokonaľovanie a aktuálnosť jednotlivých self-care kanálov ( IVR ) pre oblasť call centier a back officu,-Participovať na projektoch súvisiacich s prevádzkou call centier a back officu a zodpovedať za ich implementáciu a vyhodnocovanie,
-Navrhovať kroky a postupy pre operatívne riadenie aktivít a postupov s cieľom naplnenia kvalitatívnych a kvantitatívnych ukazovateľov a spokojnosti zákazníka,
-Navrhovať a koordinovať implementáciu nových zákazníckych procesov na daných prevádzkach,
-Monitorovať a vyhodnocovať definované kvantitatívne a kvalitatívne prevádzkové ciele s cieľom zabezpečenia efektivity (service level, ABR, PWTU, CFT...).
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame :Analytické myslenie,
Iniciatíva / proaktivita,
Komunikačné zručnosti,
Prezentačné zručnosti
Zákaznícku orientáciu.
Min 1 rok skúsenosti v oblasti call centier,
Skúsenosti v oblasti IVR a projektového riadenia výhodou,
Znalosť SQL výhodou,
MS Office - pokročilá úroveň.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom