Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Brigádnik v tíme technickej podpory pre zákazníkov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
V rámci týchto pracovných aktivít budeš prijímať technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty a odporúčať im ďalšie služby zamerané na riešenie technických problémov zákazníkov.Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
brigádaPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
Pri týchto aktivitách využiješ svoje komunikačné zručnosti, technická orientácia v SW, HW. Vítaná je aj orientácia v telekomunikačných produktoch a službách a prozákaznícka orientácia.Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom