Team Leader oddelenia Investícií (operatívny back office)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Ak je Vašim kariérnym cieľom pracovať pre top spoločnosť v oblasti financií, poisťovníctva, či korporátnych riešení, ktorá popri vynikajúcich business výsledkoch podporuje osobnostný rast, kariérne ambície a pravidelne odmeňuje svojich zamestnancov za vynikajúce výsledky, máme pre Vás ponuku, ktorá Vám poskytne priestor posunúť svoju kariéru o level vyššie.
Vašou úlohou bude:
- Vedenie tímu, vzdelávanie, výber a zaškoľovanie nových členov
- Zabezpečenie dodržiavania interných predpisov a pravidelný monitoring
- Kontrola vykonávaných úloh, zadeľovanie práce
- Reporting rôznych investičných atribútov
- Komunikácia s viacerými oddeleniami spoločnosti, poskytovanie presných informácií o aktuálnej situácii
- Rozdeľovanie priorít v rámci tímu, zabezpečenie, aby každý člen tímu dodržiaval postupy a pravidlá
- Nastavovanie cieľov, vedenie, odmeňovanie, zodpovednosť za personálne otázky
- Implementácie nových nástrojov a postupov, testovanie funkčnosti
Benefity a ďalšie výhody:
- Práca v prestížnej spoločnosti
- Zamestnanecké zľavy a benefity u rôznych partnerov
- Jazykové vzdelávanie
- Školenia (hard skills, soft skills)
- Motivačný odmeňovací systém
- Medzinárodné prostredie
- Možnosti kariérneho rastu
- a iné
Všeobecne požadované znalosti:
- Minimálne 3 roky skúseností vo finančnej sfére
- Znalosť investičných nástrojov a finančných trhov
- Skúsenosti s vedením tímu veľkou výhodou
- Výborné komunikačné zručnosti
- Anglický jazyk aktívne
- Analytické zručnosti
- Schopnosť dodržiavania termínov
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word