Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant Back Office pre rezidenčných zákazníkov - Košice
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov (interný /externý zákazník)- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
od 1.11.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- silnú prozákaznícku orientáciu, flexibilita, dôslednosť- orientáciu na tímovú prácu
- orientáciu na výsledky/cieľ
- samostatnosť, zodpovednosť
- pozitívny prístup k zmenám.
- prax v oblasti práce so zákazníkom
- skúsenosti v oblasti BO vítané
- užívateľská znalosť MS Office
- znalosť CRM systémov Clarify, BSCS vítaná
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom