Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
zabezpečenie 2. úrovne podpory pre zákazníkov s súlade s ITIL procesmi,
zodpovednosť za rýchlu a dôkladnú analýzu incidentov nevyriešených na 1. úrovni,
návrh riešenia incidentov,
komunikácia so zadávateľmi, vývojovým tímom, architektmi a projektovými manažérmi,
komunikácia so zákazníkom pri tvorbe špecifikácie požiadaviek vrátane odprezentovania návrhu riešenia,
riešenie otázok rozširovania funkcionalít, štúdií realizovateľnosti,
zodpovednosť za to, aby boli funkčné požiadavky reálnym obrazom požiadaviek klienta,
tvorba analýzy hrozieb a rizík pri implementácii a zavedení systémov,
stanovenie časovej a zdrojovej náročnosti navrhovaných riešení,
podieľanie sa na príprave testovacích scenárov,
testing funkčností navrhnutého riešenia,
Informácie pre uchádzača:
sk.linkedin.com/in/ladislavkilian
Všeobecne požadované znalosti:
vysokoškolské vzdelanie I. resp. II. stupňa,
min. 2-ročná predošlá prax na rovnakej/obdobnej pozícii,
anglický jazyk – pokročilá úroveň,
skúsenosť s business analýzou a business procesmi- schopnosť hľadať riešenia,
analytické myslenie,
dôslednosť, precíznosť,
schopnosť riešiť problémy,
komunikatívnosť,
schopnosť pracovať v tíme
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)