Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

 zabezpečenie 2. úrovne podpory pre zákazníkov s súlade s ITIL procesmi,
 zodpovednosť za rýchlu a dôkladnú analýzu incidentov nevyriešených na 1. úrovni,
 návrh riešenia incidentov,
 komunikácia so zadávateľmi, vývojovým tímom, architektmi a projektovými manažérmi,
 komunikácia so zákazníkom pri tvorbe špecifikácie požiadaviek vrátane odprezentovania návrhu riešenia,
 riešenie otázok rozširovania funkcionalít, štúdií realizovateľnosti,
 zodpovednosť za to, aby boli funkčné požiadavky reálnym obrazom požiadaviek klienta,
 tvorba analýzy hrozieb a rizík pri implementácii a zavedení systémov,
 stanovenie časovej a zdrojovej náročnosti navrhovaných riešení,
 podieľanie sa na príprave testovacích scenárov,
 testing funkčností navrhnutého riešenia,

Informácie pre uchádzača:

sk.linkedin.com/in/ladislavkilian

Všeobecne požadované znalosti:

 vysokoškolské vzdelanie I. resp. II. stupňa,
 min. 2-ročná predošlá prax na rovnakej/obdobnej pozícii,
 anglický jazyk – pokročilá úroveň,
 skúsenosť s business analýzou a business procesmi- schopnosť hľadať riešenia,
 analytické myslenie,
 dôslednosť, precíznosť,
 schopnosť riešiť problémy,
 komunikatívnosť,
 schopnosť pracovať v tíme

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)