Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Manažér riadenia kvality a zákaznickej skúsenosti
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,- riadiť dizajn štandardov kvality a konceptov pre zákaznícke procesy,
- riadiť oblasť zákazníckej skúsenosti, navrhovať a riadiť iniciatívy na zvýšenie a udržanie zákazníckej spokojnosti,
- zodpovedať za monitoring a analýzu kľúčových ukazovateľov v oblasti kvality,
- riadiť implementáciu iniciatív cielených na dosiahnutie zvýšenia kvality,
- zodpovedať za monitoring produktivity predajných kanálov a jej dopad na zmenu zákazníckej spokojnosti a navrhovať akčné kroky,
- zodpovedať za monitoring interných procesov, identifikáciu problémových oblastí v rámci daného procesu a návrh nápravných opatrení v spolupráci s prevádzkovými zložkami.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame :- manažérske zručnosti,
- zákaznícka orientáciu,
- strategické a koncepčné myslenie,
- zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita,
- výborné komunikačné a argumentačné zručnosti.
- prax v oblasti riadenia ľudí min. 3 roky,
- znalosť procesného a projektového riadenia,
- skúsenosti v oblasti customer experience, riadenia kvality, monitoringu zákazníckej skúsenosti a manažmentu zákazníckych očakávaní,
- kreatívne myslenie a otvorenosť pre inovácie, schopnosť vyhľadávať a prinášať nové trendy v oblasti customer experience.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom