Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Vedúci tímu telefonického predaja pre biznis zákazníkov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Zákaznícka podpora; Manažér zákazníckeho servisuNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru.Zabezpečovať plynulý chod prevádzky prostredníctvom riadenia amonitorovania výkonu, kvality a produktivity pridelenej skupiny zamestnancov.
Zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov.
Stanovovať, monitorovať a vyhodnocovať plnenie predajných plánov a definovaných KPIs, zodpovedať za dosiahnuté výsledky zvereného tímu a jednotlivcov.
Zabezpečovať implementáciu cieľov vo zverenej oblasti, navrhovať kroky a podporné aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov, kvality predaja a zvýšeniu efektívnosti práce.
Nastavovať kontrolné mechanizmy, identifikovať problémové oblasti,navrhovať a implementovať riešenia.
Spolupracovať s inými oddeleniami a externými partnermi na riešení a odstránení akýchkoľvek reklamácií, sťažností a chýb vzniknutých u pridelených VSE zákazníkov na základe nastavených procesov a dedikácie.
Spolupracovať pri nastavovaní a aktualizácii pracovných postupov a manuálov týkajúcich sa telefonických tímov VSE, prípadne práce a starostlivosti o VSE zákazníkov.
Riadiť kampane a predajné aktivity s cieľom naplnenia tímových cieľov,vykonávať priebežné preverovanie výkonov.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
01.06.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame:- Orientácia na tímovú prácu,
- Zákaznícka orientácia,
- Manažérske zručnosti,
- Predajné zručnosti,
- Orientácia na výsledky
2 roky skúsenosti v oblasti predaja alebo v oblasti starostlivosti o zákazníkov
1 rok skúsenosť s riadením ľudí
MS Office
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom