Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Technický reprezentant služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva, Zákaznícka podpora; Administratívny pracovník, Manažér zákazníckeho servisu, Telefonický operátorNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu technickej podpory hľadáme komunikatívnych ľudí s prozákazníckou orientáciou, ktorí sa dobre orientujú v telco oblasti.Vašou pracovnou náplňou na pozícií bude:
- prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu,
- riešiť technicky orientované podnety zákazníkov súvisiace s internetovým pripojením, hlasovými a dátovými službami,
- poskytovať technickú podporu pri základnom nastavení koncových zariadeni z portfólia ST,
- realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti,
- poskytovať informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami,
- identifikovať miesta vzniku poruchy,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
od 22.3.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame:- výborné komunikačné zručnosti,
- dobrá technická orientácia v SW, HW, orientácia v telekomunikačných produktoch a službách,
- schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,
- zmysel pre tímovú prácu,
- silná zákaznícka orientácia,
- stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť,
- pracovné skúsenosti v oblasti komunikácie s klientom prostredníctvom sú vítané a sú výhodou,
- administratívna znalosť práce s PC a prídavnými zariadeniami,
- orientácia v prostredí Windows - najmä z pohľadu pripojenia na internet,
- pokročilý používateľ MS Office, MS Outlook, internet,
- prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.)
- skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom