PERSONÁLNY KONZULTANT PRE DOČASNE PRIDELENÝCH ZAMESTNANCOV (Ref. č.: 1-19-10841/ZO)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máte skúsenosti s personálnym lízingom alebo HR administratívou? Vyznáte sa v Zákonníku práce. Chcete sa ďalej rozvíjať v HR, recruitmente a rozvoju vzťahov s klientami? Tak potom hľadáme práve Vás! Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: RECRUITMENT CONSULTANT PRE TEMPORARY STAFFING. Vašou zodpovednosťou bude zastrešenie komplexného projektu od získania klienta až po obsadenie pracovnej pozície. Náplň práce zahŕňa: -identifikovanie klienta -prezentovanie služieb spoločnosti -starostlivosť a udržiavanie vzťahu s klientmi -vyhľadávanie vhodných kandidátov na základe zadania -vedenie osobných pohovorov -prezentácia pracovných možností - zastrešovanie brigádnickych pozícii - administarívna / konzultačná starostlivosť o lízingových zamestnancov - uzatváranie pracovných zmlúv a ich administrácia -a iné špecializované projekty v HR.
Benefity a ďalšie výhody:
Čo Ti vieme ponúknuť my? -Skvelý rozvoj Tvojej kariéry vo svete HR -Vybuduješ si hodnotné kontakty -Nebudeš mať stereotypnú prácu -Máme prepracovanú Grafton Academy (vieme Ti nastaviť trainingy až na 4 roky) -Budeš pracovať v v mladom, inovatívnom tíme ľudí -Možnosť zrealizovať akýkoľvek inovatívny nápad -Zaujímavý balík benefitov
Informácie pre uchádzača:
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy. Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom. Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie. Pozorne si prečítajte nižšie uvedený text, prosím, a priložte ho do svojho e-mailu/listu. Súhlasím, aby spoločnosť Grafton Recruitment s.r.o., so sídlom Nám. SNP 1, Bratislava, (ďalej len spoločnosť), spracovala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce (úpravy, vyhľadávania, triedenia, kombinovania, likvidácie a poskytovania tretím osobám, ktorých totožnosť je mi spoločnosť povinná oznámiť) v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. 'O ochrane osobných údajov'.
Všeobecne požadované znalosti:
Kandidát by mal mať: - VŠ vzdelanie - Praktická skúsenosť s dočasným zamestnávaním a dočasným pridelením zamestnancov je výhodou - Skúsenosť v HR administratíve, recruitmente alebo obchode je výhodou - Veľmi dobrá znalosť Anglického jazyka - Prehľad v zákonníku práce - Zákaznícky orientovaná osobnosť - Samostatnosť a pracovná dynamika - Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti - Tímový hráč - Obchodné zručnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)