Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- riadenie sekretariátu spoločnosti
- organizácia služobných ciest konateľovi spoločnosti
- organizácia stretnutí generálneho riaditeľa, vypracovávanie zápisov z porád
- spolupráca na projektoch v HR oblasti
- reportovanie v oblasti HR
- vedienie personálnej evidencie, vybavovanie pracovnoprávnych záležitosti spojené so vznikom, priebehom a ukončením pracovného pomeru
- spracovanie dochádzkového systému zamestnancov
- nábor nových zamestnancov
- špecifikácia pozícií a profil vhodného kandidáta, realizácia výberového konania a s ním súvisiaca administratíva
Všeobecne požadované znalosti:
- SŠ alebo VŠ, v oblasti personalistiky alebo ľudských zdrojov výhodou
- prax min. 3 roky v oblasti luďských zdrojov
- plynulý nemecký jazyk, anglický jazyk výhodou
- strojopis
- flexibilná, dynamická, proaktívna osobnosť s výbornými komunikačnými a organizačnými schopnosťami
- pozitívnym a zodpovedným prístupom k práci, dobrá znalosť MS Office, schopnosť pracovať pod stresom
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word