Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant BO pre TELEKOM DOMA
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Spoločnosť Slovak Telekom je najväčší slovenský multimediálny operátor, s dlhoročnými skúsenosťami a zodpovedným prístupom k podnikaniu. Pod značkou Telekom ponúka jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom produkty a služby pevnej i mobilnej telekomunikačnej siete. Na trh prináša inovatívne riešenia, najnovšie technologické trendy a medzinárodne poznatky.Vašimi úlohami na tejto pozícii bude:
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov (interný /externý zákazník)
- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role.
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Termín ukončenia výberového konania
15.2.2015Druh pracovného pomeru
brigáda, plný úväzok, skrátený úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
Od vhodných kandidátov očakávame:- silnú prozákaznícku orientáciu, flexibilita, dôslednosť
- orientáciu na tímovú prácu
- orientáciu na výsledky/cieľ
- samostatnosť, zodpovednosť
- pozitívny prístup k zmenám.
Prax:
- prax v oblasti práce so zákazníkom
- skúsenosti v oblasti BO vítané
PC znalosti:
- užívateľská znalosť MS Office
- znalosť CRM systémov Clarify, BSCS
Vhodné pre absolventov
ÁnoVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom