Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Manažér oddelenia riadenia kampaní (zastupovanie počas MD/RD)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Zodpovedať za centralizovaný kampaňový manažment direct marketingových kampaní založených na propozičnom a predajnom pláne v spolupráci s riadením segmentov a predajných kanálov.Zodpovedať za prípravu a exekúciu operatívnych direct komunikačných aktivít a kampaní cez priame kanály (e-mail, SMS, MMS, direct mail, telesales).
Zodpovedať za vyhodnocovanie efektivity kampaní, identifikovať a implementovať zlepšenia.
Zodpovedať za definovanie a exekúciu stratégie kontaktu so zákazníkom.
Spoluzodpovedať za predajné výsledky telefonických predajných kanálov.
Riadiť cross funkčné projekty súvisiace s CRM.
Riadiť činnosť a rozvoj zamestnancov oddelenia.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
1.1.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Flexibilita, hľadanie riešení, zodpovednosť, dôslednosť, proaktivita5 rokov praxe, z toho min.2 roky na riadiacej pozícii
MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom