Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.6.2016
Informácie o pracovnom mieste
•Evidencia prijatej a odoslanej korešpondencie.
•Vedenie databázy – získavanie, vkladanie a vyhodnotenie dát týkajúcej sa odpadov.
•Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia, kontrola
•Vystavovanie objednávok.
•Evidencia príjmu a expedície tovaru - CMR, dodacie listy, vážne lístky a iné sprievodné doklady
•Plnenie operatívnych úloh.
•Komunikácia so zahraničnými partnermi.
•Elektronické vedenie knihy jázd
• Podporná činnosť pre konateľov spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v mladom kolektíve
- podieľanie sa na celkovom chode a rozvoji spoločnosti
- možnosť osobného a kariérneho rastu
- dynamická práca bez stereotypu
Informácie pre uchádzača:
Pracovník by mal byť administratívne zručný, byť schopný operatívne riešiť situácie, odolný voči stresu, flexibilný.
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zmysel pre detail,
- dbáme na samostatnosť a precíznosť práce
- pracovná doba od 8:30 do 17:00
Prosíme zasielať LEN životopisy, ktoré spĺňajú podmienku min. 1 rok praxe v odpadovom hospodárstve a to na email: email s predmetom "Referent". Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať.
Všeobecne požadované znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Skladové hospodárstvo, fakturácia – výhodou
Rumunský, maďarský jazyk alebo poľský – výhodou
- Anglický jazyk – aktívny
- vodičské oprávnenie na vedenie motorových vozidiel skupiny B (aktívny vodič)
- min. 1 rok praxe v odpadovom hospodárstve (evidencia, hlásenia, ...)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Používateľ MS Windows