Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Marketingový špecialista pre plánovanie pokrytia a geomarketing
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Marketing, reklama, PR; Back office špecialista, Marketingový špecialista, Produktový manažér, Špecialista reportinguNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Hlavné zameranie pracovnej pozície je v oblasti geomarketingu:1. Spracovávanie informácií z verejne dostupných dát a vyhodnocovanie interných dát:
Sledovanie a pravidelný update externých (sociodemografické údaje, údaje o konkurencii a pod) a interných dát (počty zákazníkov, churn, gross-adds, distribúcia telefónov v mobilnej sieti, prevádzka a pod) podľa municipalít a iných geo-lokačnýchj kritérií. Vyhodnocovanie a vysvetlenie zmien. Navrhovanie potrebných krokov pre vylepšenie konkurenčného postavenia.
2. Zadávanie a modifikácia interných reportov
Zadávanie a modifikácia reportov týkajúcich sa zákazníckej prevádzky.
3. Operatívna práca
Manažment požiadaviek predných línií súvisiacich so zriadením služieb. Prioritizácia požiadaviek, pravidelná komunikácia s prednými líniami a technickým oddelením. Verifikácia možností zriadenia služieb (pripojenia), odsúhlasenie technickej realizácie s kolegami z technológie. Kompletizácia biznis vyhodnotení pre jednotlivé požiadavky, získavanie potrebných podkladov pre rozhodnutie o schválení resp. zamietnutí. Analytická práca s internými a externými dátami.
Na pravidelnej báze reporting interných dát podľa požiadaviek.
Manažment internej komunikácie smerom na predné línie a iné zložky firmy.
4. Analyticko-rozvojová produktová práca:
Tvorba produktového konceptu – zadania pre implementáciu technologických zmien v existujúcich službách, v spolupráci s inými útvarmi (technológia, IT, dodávatelia) navrhnúť a overiť technickú realizovateľnosť, navrhovať a implementovať interné procesy. Získavať potrebné vstupy, pripravovať business vyhodnotenia (Business case) navrhovaných zmien, tvorenie timeplanu implementácie zmien a príprava návrhu na schválenie. Prezentácia projektov a obhajoba pred auditóriom.
5. Implementačná práca
Koordinácia nasadenia schválených zmien s externými aj internými dodávateľmi, zodpovednosť za dodržanie termínov pri implementácii. Dôležitý manažment / tracking paralelne bežiacich implementácií.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
1.5.2014Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta najmä očakávame:- analyticko-koncepčné myslenie
- silnú osobnosť zameranú na dodanie
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborné prezentačné zručnosti
Ďalšie dôležité charakteristiky osobnosti:
- proaktivita
- strategické a komerčné myslenie
- tímový hráč
- znalosť projektového manažmentu
- samostatnosť
- prozákaznícky prístup
- flexibilita a kreativita
- znalosť Telco / IT trhu v oblasti produktov a služieb pevnej siete a mobilnej siete
- znalost zakladnych typov fixnych aj mobilnych sieti
- prax v oblasti Geomarketingu výhodou
- prax v oblasti inovácií a rozvoja služieb výhodou
- prax v oblasti plánovania predaja výhodou
- výborná znalosť MS Excel, MS Powerpoint
- znalosť práce s relačnými databázami vyhodou
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom