Administratívny asistent/ka s anglickým a igbo jazykom

Informácie o pracovnom mieste

3343000 - Odborný administratívny asistent

Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Počet voľných miest: 2

Náplň práce: Charakter práce vyžaduje dobrú znalosť obchodného prostredia a komunikácie v krajinách západnej Afriky, špeciálne Nigérie. Dobrú znalosť účtovných daňových a colných zákonov Nigérie. Plynulé ovládanie Igbo jazyka, ktorý bude hlavným komunikačným jazykom s partnermi v písomnej aj ústnej forme. Odborný administratívny asistent organizuje, zabezpečuje a koordinuje činnosti pri riadení interného chodu zamestnávateľa, komunikuje so zmluvnými partnermi v Igbo jazyku z Nigerie. Ovláda špecifiká nigérijského obchodného prostredia, vrátane špeciálnych účtovných operácií. Ovláda základné zákony potrebné k obchodnej činnosti v Nigérií, vrátane colných a daňových záležitostí v Afrických krajinách. Spracováva písomnosti, registratúrne záznamy, analytické materiály, stanoviská, pripomienky, zabezpečuje externé služby spojené s prekladom cudzojazyčnej korešpondencie. Organizačne zabezpečuje prípravu materiálov a priebeh porád a ostatné činnosti spojené s administratívnym vedením príslušného úseku.

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas

Počet hodín za týždeň: 40.0

Pracovný čas: 08:00 - 16:00

Zmennosť: jednozmenná

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 000 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Ponúkané výhody: Ubytovanie Stravné lístky


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Prax: aspoň 3 mesiace

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie

Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov

Cudzí jazyk: anglický vysoká – vysoká C1 a C2
igbo vysoká – vysoká C1 a C2

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Internet - pokročilá

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tvorivosť (kreativita)

Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
cieľavedomosť
komunikatívnosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť

Ďalšie požiadavkyCharakter práce vyžaduje dobrú znalosť obchodného prostredia a komunikácie v krajinách západnej Afriky, špeciálne Nigérie. Dobrú znalosť účtovných daňových a colných zákonov Nigérie. Plynulé ovládanie Igbo jazyka, ktorý bude hlavným komunikačným jazykom s partnermi v písomnej aj ústnej forme.

Požiadavky na zamestnanca

  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Lastdon Group s. r. o.

Pozícia / odvetvie: Адміністрація / Асистент
Dátum zverejnenia: 13.05.2024

Iné možnosti práce