Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Analytik správy aktív (m/ž)
Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo; Fakturant, Finančný analytik, Rozpočtár, kalkulant, Špecialista reportingu, ÚčtovníkNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Chcete pracovať pre jednu z najväčších energetických spoločností na Slovensku? Do nášho tímu projektového inžinieringu hľadáme nového/novú kolegu/kolegyňu na pozíciu „Analytik správy aktív“.Vašou úlohou bude:
• Spracovávať a evidovať podklady na zaradenie a vyradenie majetku
• Verifikovať podklady na zaradenie do majetku a vyradenie majetku
• Analyzovať, konzultovať a implementovať riešenia nezrovnalostí pri zaraďovaní a vyraďovaní majetku
• Prideľovať IM k existujúcemu technickému miestu alebo vybaveniu
• Zavádzať technické miesto alebo vybavenie v SAP
• Zavádzať RE objekty (budova, pozemok, trafostanica) pre potreby dane z nehnuteľnosti
• Spracovávať podklady k inventarizácii
• Analyzovať a kontrolovať údaje pred inventarizáciou, dopĺňať potrebné údaje
• Komunikovať s inými organizačnými útvarmi a s externými subjektmi
Ponúkaný plat
1550 EURUpresnenie platových podmienok
od 1 550 EUR v závislosti od skúseností kandidáta + 15 % ročná výkonnostná odmenaBenefity a ďalšie výhody
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné formou finančného príspevku v hodnote 5,48 EUR
• Silný sociálny program
• Sociálny fond - osobný účet, finančný príspevok 1 050 EUR brutto ročne
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Termín nástupu do práce
dohodouTermín ukončenia výberového konania
5.6.2024Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenkyŽiadosti zasielajte do: 05.06.2024
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (začiatočník - A2)Znalosti
Microsoft Excel, Microsoft Word, SAPVšeobecne požadované znalosti
Ďalšie požiadavky:*Veľmi dobré komunikačné zručnosti
*Schopnosť rýchlo sa učiť
*Samostatnosť a rozhodnosť
Počet rokov praxe: 3