Špecialista zákazníckeho servisu s maďarčinou a nemčinou
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:домовленістю (у найкоротші терміни)
Informácie o pracovnom mieste
Zodpovednosť za služby zákazníkom pre portfólio veľkých a/alebo kľúčových zákazníkov, pokiaľ ide o:
- Zodpovedá za dokončenie definovaných komplexných procesov CSO kariet a zákazníkov, pokiaľ ide o žiadosti/objednávky zákazníkov, spracovanie objednávok a zmlúv, údržbu kmeňových údajov.
- Vykonávať procesy a postupy CSO kariet v súlade s definovanými termínmi, zabezpečovať presnosť, úplnosť a súlad s príslušnými internými a externými normami, pričom sa vždy zameriavať na poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom. Prispievať k optimalizácii procesov.
- Identifikuje vzniknuté anomálie a na ich riešenie používa úsudok založený na pravidlách a postupoch.
- Pôsobí ako podpora prvej úrovne pre menej skúsených zamestnancov. Podporuje ich pri školení a zapracovaní.
- Riešenie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom telefónu a nástrojov na zadávanie lístkov s ďalším kontaktom na podporu druhej úrovne.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:вища I-го ступеня (бакалавр)
-
Jazykové znalosti:Англійська мова (середній рівень - B2)
Угорська мова
Німецька мова (Розширений - C1)