-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
4312005 - Administratívny pracovník v oblasti kapitálového trhu
Pracovná oblasť: Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Počet voľných miest: 2
Náplň práce: Hľadáš dynamickú a vzrušujúcu príležitosť vo finančnom sektore? Naša rýchlo rastúca spoločnosť hľadá do nášho tímu Administrátora/ku Fondov.
Tvojou náplňou práce bude najmä:
• Denné spracovanie investícií a neobchodných transakcií.
• Kontrola bankových výpisov účtov a zostatkov.
• Oceňovanie portfólií a výpočet prírastkov príjmov, výdavkov a poplatkov.
• Kalkulácia čistej hodnoty aktív podielov a príprava príslušných správ.
• Aktívna komunikácia s bankami, správcami, audítormi, právnikmi, sprostredkovateľmi, investičnými poradcami, investičnými manažérmi a investormi.
• Zabezpečenie platby faktúr, poplatkov, kompenzácií a iných platieb.
• Zverejňovanie čistej hodnoty aktív.
• Všeobecné plnenie úloh týkajúcich sa účtovníctva, administratívy a iných povinností súvisiacich s touto pracovnou pozíciou.
Informácie pre uchádzača:
Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas
Zmennosť: jednozmenná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 350 €
mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie
Cudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Excel
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Word
- pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
komunikatívnosť
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
Ďalšie požiadavky• Vzdelanie v oblasti účtovníctva a/alebo financií alebo ekvivalentné vzdelanie.
• Záujem o finančné trhy a investičný sektor.
• Silný záujem o čísla a administratívu.
• Plynulá znalosť anglického jazyka (písomnou aj ústnou formou).
• Dynamický prístup a dobré komunikačné zručnosti.
• Dobrá znalosť Microsoft Office.
Požiadavky na zamestnanca
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Informácie o spoločnosti
Kontaktné údaje:
Bolder Slovakia s. r. o.
Dátum zverejnenia: 24.04.2024