Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista zákazníckeho centra - Žilina

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Sme tím dedikovanej starostlivosti fungujúci ako linka prvej pomoci pre našich zákazníkov.
    Našim zákazníkom sa snažíme vždy ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky v čo možno najkratšom čase. Taktiež ich zoznamujeme s novými službami a ukazujeme im cestu, ako ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi. Odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané.

    O čom práca konzultanta je:

    • o telefonickej komunikácii​
    • o poskytovaní profesionálneho servisu našim zákazníkom​
    • o vybavovaní požiadaviek a hľadaní toho najlepšieho riešenia​
    • o ponúkaní lepších možností a služieb ​
    • o vzájomnej spokojnosti (odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané)​
    • o bežnej administratíve a spolupráci s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
    • o neustálom rozvíjaní vášho potenciálu (či už v rámci profesie alebo osobnostne)

    Nemusíte mať žiadne obavy, máme profi tím ľudí, ktorí vás na toto všetko pripravia. Počas prvého mesiaca si prejdete adaptačným (zaškolovacím) procesom, počas ktorého Vás naši tréneri oboznámia so systémami, produktami a službami s ktorými budete v budúcnosti pracovať. 

    Našim zákazníkom sme k dispozícii od pondelka do piatku, v čase od 8:00 - 21:00 hod. Pracujeme v 8-hodinových zmenách, na ktoré nastupujeme postupne (každý tím v inom čase). O svojich zmenách vieme minimálne 2 týždne dopredu a po určitom čase môžete samozrejme pracovať aj z domu.

    Našou snahou je neustále posúvať sa vpred a odmeníme každého, kto nám pomáha napredovať. Naši najlepší špecialisti si vďaka svojej šikovnosti dokážu zarobiť  až 1500 €.

    Koho hľadáme:

    • Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami​
    • ​Pozitívne naladeného človeka, ktorý sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii​
    • ​Pohodového kolegu, ktorý sa stane plnohodnotným členom nášho dynamického a stále sa rozvíjajúceho tímu.

    Na pohovore nás bude zaujímať:

    • Ako by ste riešili modelové situácie, ktoré bežne nastávajú pri komunikácií s našimi zákazníkmi
    • Aký je váš vzťah k predaju
    • Ako ako zvládate stresové situácie

    Čo vám ponúkame:

    • Stabilnú prácu v dynamickom a stále sa rozvíjajúcom tíme s s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením​
    • Pohyblivú variabilnú zložku, vďaka ktorej si dokážete výšku svojej mzdy sami ovplyvniť​
    • Flexibilná pracovná doba: Zvyčajne pracujeme office vs. home-office
    • Mobilný telefón podľa vášho výberu​
    • Neobmedzený zamestnanecký paušál​
    • Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)​
    • Gastro karta: s príspevkom na každý pracovný deň
    • Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry​
    • Zľavy na služby a produkty našich partnerov​
    • Možnosť osobného a kariérneho rozvoja - prepracovaný  adaptačný, školiaci a vzdelávací systém (vlastné vzdelávacie centrum


    Ponúkaný plat

    810 - 1700 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    Minimálna garantovaná mzda na pozícii je 810 € (+bonus vo výške 150€ počas adaptácie/prvých 3 mesiacov) priemerne dosahovaná mesačná mzda sa pohybuje na úrovni 1200 € a viac

    Termín nástupu do práce

    dohodou (ASAP)

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!