Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Driver Desk Operator (m/f) s nemeckým jazykom
ManpowerGroup Slovensko s.r.o.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Multitasking je Tvoje druhé meno?
Ovládaš aktívne nemecký jazyk písomnou a ústnou formou (B2 +)?
Empatia a orientácia na zákazníka je pre Teba samozrejmosť?
3x "áno" znamená, že táto pracovná ponuka je pre Teba ako stvorená!
Driver Desk Operator (m/f) je súčasťou medzinárodného kontaktného centra pre vodičov, ktorého cieľom je zabezpečiť vysokú úroveň spokojnosti našich vodičov poskytovaním rýchlych a spoľahlivých služieb pre ich každodenné potreby mobility. Operátor/ka je prvým kontaktným miestom pre všetky kontakty s vodičmi.
Medzi kľúčové činnosti patrí:
* zabezpečovanie a riadenie bežných a mimoriadnych údržbových operácií vo vzťahu k vodičom v 3 krajinách,
* podpora vodičov vo všetkých vzniknutých situáciách (napr. nahlasovanie nehôd, porucha vozidla, spracovanie pokút, rezervácia služieb, palivová karta, technická podpora, informovanie o pravidelných technických kontrolách a sezónnej výmene pneumatík a pod.),
* komunikácia s predajcom vozidiel,
* zaznamenávanie všetkých krokov a zmien do systému,
* správa žiadostí o prenájom a výpomoc vozidiel,
* sledovania spätnej väzby,
* spravovanie rôznych požiadaviek vodičov súvisiacich s používaním vozidla,
* riadenie asistenčných služieb a mobility vodiča.
Ponúkaný plat
1400 EURUpresnenie platových podmienok
Finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta/ky.Benefity a ďalšie výhody
* podpora wellbeingu a tímovej spolupráce formou rôznych firemných akcií: teambuildingy, deň rodiny, vianočný večierok, deň povedomia o zdraví + ďalšie spoločenské akcie
* ročné prehodnotenie platu a firemné bonusy (až do 120% základnej mesačnej mzdy)
* finančný príspevok na jazykové kurzy (1x / týždeň)
* po 1 odpracovanom roku - dodatočný príspevok na dôchodkové sporenie (až do 70€ mesačne)
* cafeteria a benefičný program
* príspevok na HW a domácu kanceláriu
* multisport karta
* 4x sick day / rok
* až 25 dní dovolenky / rok
* 4€ stravné lístky / deň
* možnosť pracovať home-office (2 - 3x / týždeň)
* ovocné dni v kancelárii každý týždeň
* občerstvenie na pracovisku - voda, čaj, káva
* bonus za odporučenie nového zamestnanca / zamestnankyne
Termín nástupu do práce
ASAPTermín ukončenia výberového konania
31.5.2022Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)Nemecký jazyk (pokročilý - C1)
Všeobecne požadované znalosti
Náš klient hľadá kandidáta/ku ktorý/á spĺňa nasledovné požiadavky:* silná orientácia na zákazníka
* dobré komunikačné schopnosti (ústne a písomné)
* skvelý multitasking
* schopnosť promptne reagovať
* dobré organizačné zručnosti
* nemecký jazyk - úroveň C1
* hospodárska korešpondencia
Určite bude Tvojim plusom ak:
* máš pozitívno-kritický prístup
* si tímový hráč
* máš schopnosť vycítiť potreby klienta
* si flexibilný/á voči kolegom/gyniam
* máš analytické schopnosti