Vedúci nákupu

  • Riadenie skupiny nákupcov a koordinácia nákupných operácií, zodpovednosť za realizované nákupy.
  • Schvaľovanie všetkých nákupných aktivít a rozhodnutí na oddelení.
  • Kontrola a analýza nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi.
  • Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov, kontrola BOM.
  • Optimalizácia procesov za účelom podpory globálneho procesu nákupu.
  • Určovanie výšky investícií do nových nástrojov a zariadení a sledovanie rozpočtu.
  • Zabezpečenie efektívneho nákupu strojov, zariadení a materiálov a hľadanie nových dodávateľov.
  • Riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce s nimi.
  • Optimalizácia procesov s cieľom minimalizovať náklady a potenciálne problémy.
  • Riadenie, inventarizácia a optimalizácia skladových zásob.
  • Zabezpečovanie prípravy a realizácie obchodných prípadov v súlade s platnou legislatívou a smernicami.