Referent správy poistenia

  • Kontrolovanie správnosti a úplnosti zmlúv a ich dodatkov, ich spracovávanie v informačnom systéme, intervenovanie chybných zmlúv.
  • Spracovávanie technických a netechnických zmien v zmluvách.
  • Vykonávanie doúčtovaní poistného, zadávanie vyúčtovaní poistného do informačného systému.
  • Identifikovanie a párovanie prijatých platieb s predpismi poistného.
  • Zasielanie upomienok a výziev ohľadom nezaslaných mesačných vyúčtovaní a dlžného poistného klientom.
  • Spracovávanie nespotrebovaného poistného a preplatkov poistného (vypočítavanie a uhrádzanie klientovi).
  • Stornovanie, ukončovanie a predlžovanie poistných zmlúv.
  • Pripravovanie podkladov pre účtovnú evidenciu.
  • Vedenie registra zmlúv v súlade s platným registratúrnym poriadkom spoločnosti.
  • Komunikovanie s klientmi a distribučnými sieťami v otázkach týkajúcich sa správy poistných zmlúv.