Náplň práce
- Kontrolovanie správnosti a úplnosti zmlúv a ich dodatkov, ich spracovávanie v informačnom systéme, intervenovanie chybných zmlúv.
- Spracovávanie technických a netechnických zmien v zmluvách.
- Vykonávanie doúčtovaní poistného, zadávanie vyúčtovaní poistného do informačného systému.
- Identifikovanie a párovanie prijatých platieb s predpismi poistného.
- Zasielanie upomienok a výziev ohľadom nezaslaných mesačných vyúčtovaní a dlžného poistného klientom.
- Spracovávanie nespotrebovaného poistného a preplatkov poistného (vypočítavanie a uhrádzanie klientovi).
- Stornovanie, ukončovanie a predlžovanie poistných zmlúv.
- Pripravovanie podkladov pre účtovnú evidenciu.
- Vedenie registra zmlúv v súlade s platným registratúrnym poriadkom spoločnosti.
- Komunikovanie s klientmi a distribučnými sieťami v otázkach týkajúcich sa správy poistných zmlúv.