Referent správy pohľadávok
- Telefonické, písomné a prípadne osobné vymáhanie pohľadávok.
- Evidovanie a kontrolovanie neuhradených pohľadávok v internom systéme správy pohľadávok.
- Hľadanie najvhodnejších riešení pre vymáhanie pohľadávky.
- Spracovávanie príslušnej dokumentácie (prijaté platby, zmeny úverových podmienok, odklady splácania atď.).
- Evidovanie kompletnej komunikácie s klientom (telefonickej, písomnej) pre následné dôkazové konanie.
- Príprava podkladov pre súdne konania, vymáhacie agentúry a právne oddelenie.
- Vypracovávanie splátkových kalendárov, zmien v úverových nastaveniach, prepisoch dlžníkov atď.
- Tvorba štatistík a monitoring úspešnosti vymáhania.
Špecialista nájomných zmlúv - Administratívny pracovník s anglickým jazykom
TRANSFER International Staff k.s.
Bratislava, Senec, Malacky
- od 1800 EUR/mesiac
23.04.2024
Administratívny pracovník - špecialista nájomných zmlúv
TRANSFER International Staff k.s.
Bratislavský kraj, Bratislava, Senec
- od 1800 EUR/mesiac
09.04.2024