Produktový manažér

  • Monitorovanie a analyzovanie potrieb finančného a bankového trhu a konkurenčných aktivít.
  • Analyzovanie životného cyklu bankových produktov a implementácia zmien v ponúkanom portfóliu produktov.
  • Zabezpečovanie inovácií a vývoja ponúkaných produktov na základe výsledkov testovania a prieskumu spokojnosti klientov banky s produktmi.
  • Spolupráca pri tvorbe a zapracovaní novej metodiky pri vývoji produktov do predpisov.
  • Organizovanie a riadenie produktového tímu, zabezpečenie odborného rastu a vzdelávania produktového tímu.
  • Pripravovanie konceptu produktu (cena, cieľová skupina, obsah, pozícia na trhu, distribúcia).
  • Bližšie analyzovanie konkurenčného boja, porovnanie príbuzných alebo rovnakých produktov.
  • Skúmanie silných a slabých stránok produktov, upozorňovanie na kritické miesta a nefunkčnosti v procesoch.
  • Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami finančnej inštitúcie.
  • Príprava potrebnej dokumentácie pre členov predstavenstva.
  • Podieľanie sa na realizácii marketingových stratégií a podpory predaja.