Náplň práce
- Komunikácia so zákazníkmi a užívateľmi telefonicky, emailom a osobne
- Poskytovanie produktových a firemných informácií
- Príjem otázok, problémov a sťažností od firemných a koncových užívateľov
- Poskytovanie podpory: radí ako používať SW aplikácie, aktivuje služby, konfiguruje Služby, informuje o stave užívateľských účtov alebo o stave spracovania objednávok, Radí ktoré produkty riešia klientove požiadavky, pomáha s procesom objednávania
- Aktivne detekovanie technických problémov a ich riešenie, v prípade potreby Eskalovanie riešenia na vyššiu úroveň resp. komunikácia s inými internými tímami
- Riešenie námietok a sťažností zákazníkov asertívnym spôsobom a v súlade s Pravidlami organizácie: kladenie otázok za účelom zistenia oprávnenosti sťažnosti, Návrh riešenia, poprípade dohoda o refundovaní alebo výmene produktu/služby
Aktuálna ponuka práce v kategórii Pracovník podpory predaja
-
Osobný konzultant na zákazníckej linke -pomáhajte našim zákazníkom
10.05.2021Slovenská republika, Košice Slovak Telekom