PR manažér
- Navrhovanie, príprava a implementácia PR stratégií spoločnosti (korporátne PR a PR strategických obchodných značiek).
- Navrhovanie nových externých a interných komunikačných aktivít a riadenie ich implementácie.
- Propagácia a zlepšovanie imidžu firmy.
- Monitorovanie diania na trhu, sledovanie komunikačných aktivít konkurencie.
- Príprava podkladov pre tvorbu rozpočtu na propagačné aktivity a jeho monitorovanie.
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti na komunikačných projektoch.
- Spolupráca s externým agentúrami, jej koordinácia a vyhodnocovanie.
- Príprava a koordinácia distribúcie informačných materiálov (tlačové správy, pozvánky)
- Zastupovanie spoločnosti pred médiami a verejnosťou.
- Budovanie, rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov s médiami, verejnosťou a mienkotvornými osobnosťami s cieľom podporovať všeobecné povedomie o spoločnosti a jej značkách.
- Príprava návrhov na kľúčový sponzoring (športové, kultúrne, vzdelávacie a charitatívne podujatia) s cieľom budovať pozitívny imidž spoločnosti.