Office manažér
- Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
- Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
- Komunikovanie s internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
- Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
- Evidovanie a archivácia dokumentov.
- Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
- Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov v kancelárii.
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
od 1550 EUR/Mesiac
14.03.2025
1800 - 1900 EUR/Mesiac
14.03.2025
7 - 7 EUR/Mesiac
12.03.2025
1200 - 1200 EUR/Mesiac
06.03.2025
od 2000 EUR/Mesiac
15.03.2025
od 8333 EUR/Mesiac
15.03.2025
od 1600 EUR/Mesiac
19.02.2025
od 1000 EUR/Mesiac
18.02.2025