Office manažér

  • Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
  • Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
  • Komunikovanie s internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
  • Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
  • Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
  • Evidovanie a archivácia dokumentov.
  • Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
  • Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov v kancelárii.
  • Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
Aktuálna ponuka práce v kategórii Office manažér

Brigáda v tíme marketingovej komunikácie ZSE Drive (m/ž)

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)
Bratislava
  • €od 6 EUR/mesiac
26.03.2024

Administratívny pracovník - špecialista nájomných zmlúv s anglickým jazykom

TRANSFER International Staff k.s.
Bratislava, Senec, Malacky
  • €od 1800 EUR/mesiac
25.03.2024

Office manager dopravy

PRO - BAU, s.r.o.
Malacky
  • €800 - 1200 EUR/mesiac
26.03.2024

Administratívny pracovník - špecialista nájomných zmlúv s anglickým jazykom

TRANSFER International Staff k.s.
Bratislavský kraj, Bratislava, Okres Malacky
  • €od 1800 EUR/mesiac
17.03.2024
  • €od 2000 EUR/mesiac
27.03.2024

Riadiaci pracovník (manažér) penziónu

Okres Pezinok, Pezinok, Modra
  • €od 1600 EUR/mesiac
27.03.2024

Manažér baru

Bratislava
  • €od 800 EUR/mesiac
27.03.2024
Zobraziť viac ponúk