• Ponuka práce
  • Vytvor si životopis
  • Nájdite zamestnancov
  • Prihlásenie
  • Registrácia
  • Domov
  • Vytvor si CV
  • Ponuky mailom
  • Prihlásiť
  • Ponuka práce
  • Vytvor si životopis
  • Nájdite zamestnancov
  • Prihlásenie
  • Registrácia
Návrat na stránku

Rýchle linky

  • Všetky pracovné ponuky

Manažér zákazníckeho servisu

Náplň práce

  • Komplexné zaisťovanie obchodných, servisných a ostatných činností zameraných na podporu predaja firmy, vrátane spracovania programov a realizácie medzinárodných obchodných vzťahov, ich analýza a návrhy opatrení.
  • Koordinácia výskumu trhu a overovania správnosti ich zamerania.
  • Spracovanie prognóz a príprava dokumentov pre marketingovú stratégiu týkajúcu sa podpory predaja a zákazníckeho servisu.
  • Stanovovanie koncepcií organizačných štruktúr v nadväznosti na podnikateľský zámer, perspektívnu kvalifikačnú štruktúru, rozsah a druh činností a ostatné technologické a pracovné podmienky.
  • Spracovanie rozborov, štúdií, koncepcií a prognóz rozvoja technických a technologických zariadení v nadväznosti na podnikateľské zámery a potreby prevádzky.

Aktuálna ponuka práce v kategórii Manažér zákazníckeho servisu

  • Performance Optimization Team Leader

    26.05.2023Bratislava
  • Mold Team Leader

    12.05.2023Trnava
  • Production Team Leader

    12.05.2023Trnava
Zobraziť viac ponúk

Pracovné ponuky podľa lokality

  • Bratislava (1)
  • Trnava (2)
  • Kariéra Magazín
  • Kariéra EXPO
  • Kariéra Podcast
  • Kariéra Raňajky
  • Sleduj nás
  • O nás
  • Cenník služieb
  • Zoznam pozícií
  • Obchodné podmienky
  • Podmienky spracovania osobných údajov
  • Kalkulačka mzdy
  • Kariérne poradenstvo
  • Tlačové správy
  • Napíšte nám
  • Cookies
  • Nastavenie súkromia
  • sk
  • en
  • ua
© 2023 Zoznam, s.r.o. Všetky práva vyhradené.