Náplň práce
- Komplexné poradenstvo a podpora zákazníkov.
- Identifikovanie a riešenie problémov koncových užívateľov a stanovenie rozsahu a závažnosti vzniknutých problémov.
- Navrhovanie možností odstránenia vzniknutých problémov.
- Aktívne komunikovanie so zákazníkom (telefonické, mailové) a zdokumentovanie rozhovorov.
- Riešenie bežných problémov zákazníkov a podstupovanie závažnejších problémov na iné oddelenia.
- Vykonávanie podpory zákazníka v čo najkratšom možnom čase.
Aktuálna ponuka práce v kategórii IT/Technical Support Specialist
-
Systémový špecialista – digitálne služby a aplikácie
07.06.2023Košice Východoslovenská energetika Holding a.s. -
-
-
-
-
-
Network Specialist | Server Support - remote (Ref. č.: 131-15-42177)
26.05.2023Slovenská republika, Práca z domu Grafton Slovakia s.r.o. -