IT/Technical Support Specialist
- Komplexné poradenstvo a podpora zákazníkov.
- Identifikovanie a riešenie problémov koncových užívateľov a stanovenie rozsahu a závažnosti vzniknutých problémov.
- Navrhovanie možností odstránenia vzniknutých problémov.
- Aktívne komunikovanie so zákazníkom (telefonické, mailové) a zdokumentovanie rozhovorov.
- Riešenie bežných problémov zákazníkov a podstupovanie závažnejších problémov na iné oddelenia.
- Vykonávanie podpory zákazníka v čo najkratšom možnom čase.
3000 - 4000 EUR/Mesiac
06.04.2025
od 2200 EUR/Mesiac
03.04.2025
od 2200 EUR/Mesiac
03.04.2025
1700 - 3000 EUR/Mesiac
08.04.2025
od 1450 EUR/Mesiac
26.03.2025
od 1800 EUR/Mesiac
22.03.2025
od 2000 EUR/Mesiac
06.04.2025
27.04.2022