Back office špecialista
- Spracovávanie žiadostí od klientov danej finančnej inštitúcie.
- Aktualizovanie informačného systému, zadávanie žiadostí do systému.
- Zmena údajov v klientskej dokumentácii a správa klientskych účtov.
- Reportovanie problematických, rizikových a iných žiadostí (od klientov, zamestnancov) nad rozsah kompetencií svojmu nadriadenému.
- Archivovanie dokumentácie v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa.
- Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami.
- Zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií.
- Vykonávanie asistenčných prác pre podporu jednotlivých oddelení.
Predajca pre firemných zákazníkov (m/ž) - práca v teréne (západné Slovensko)
Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
- od 1806 EUR/Mesiac
09.01.2025
- 1200 - 1200 EUR/Mesiac
07.01.2025
- od 900 EUR/Mesiac
13.01.2025
junior manažér/administratívno-klientský pracovník
Mgr. Denisa Rusňáková
Partizánske, Topoľčany, Nitra
- od 1300 EUR/Mesiac
26.12.2024
- od 866 EUR/Mesiac
02.01.2025