Back office špecialista

  • Spracovávanie žiadostí od klientov danej finančnej inštitúcie.
  • Aktualizovanie informačného systému, zadávanie žiadostí do systému.
  • Zmena údajov v klientskej dokumentácii a správa klientskych účtov.
  • Reportovanie problematických, rizikových a iných žiadostí (od klientov, zamestnancov) nad rozsah kompetencií svojmu nadriadenému.
  • Archivovanie dokumentácie v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa.
  • Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami.
  • Zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií.
  • Vykonávanie asistenčných prác pre podporu jednotlivých oddelení.
Aktuálna ponuka práce v kategórii Back office špecialista

Predajca pre firemných zákazníkov (m/ž) - práca v teréne (západné Slovensko)

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
  • €od 1806 EUR/Mesiac
09.01.2025

Recepčná / Recepčný

McDonald's
Slovenská republika, Bratislavský kraj, Bratislava
  • €1200 - 1200 EUR/Mesiac
07.01.2025

Back Office Manager

Bratislava
  • €od 900 EUR/Mesiac
13.01.2025

junior manažér/administratívno-klientský pracovník

Mgr. Denisa Rusňáková
Partizánske, Topoľčany, Nitra
  • €od 1300 EUR/Mesiac
26.12.2024
  • €od 866 EUR/Mesiac
02.01.2025
Zobraziť viac ponúk

Pracovné ponuky podľa lokality