Administratívny pracovník

  • Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
  • Príjimanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
  • Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
  • Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
  • Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
  • Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
  • Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
  • Zodpovednosť za zverenú hotovosť, vklady a výbery finančných prostriedkov z bánk.
  • Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
  • Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Aktuálna ponuka práce v kategórii Administratívny pracovník

Samostatný referent - oddelenie nájomnej agendy - Banská Bystrica

Slovenská pošta, a.s.
Banskobystrický kraj
  • €od 1284 EUR/Mesiac
24.06.2025

Asistent ekonomického oddelenia - bonusy

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Žilina
  • €od 1100 EUR/Mesiac
24.06.2025
  • €od 1400 EUR/Mesiac
23.06.2025

Back Office Assistant s němčinou (A12686)

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Česká republika
  • €45000 - 55000 CZK/Mesiac
22.06.2025

UA Administratívna podpora na HR (práca na zmeny)

ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Trnavský kraj, Okres Galanta
  • €od 1300 EUR/Mesiac
21.06.2025

Remote HR Assistant with German & English – Join a Leading Global Team

ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Slovenská republika
  • €od 1400 EUR/Mesiac
21.06.2025
Zobraziť viac ponúk