Klientsky pracovník v agentúrnej kancelárii Košice

09.04.2021 Jana Kuličová
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Agentúrna kancelária Allianz
Štefánikova 20, Košice

Košický kraj; Košice, Okres Košice-okolie
Pozícia / odvetvie: Administratívny pracovník, Back office špecialista, Finančný poradca, Klientský poradca, Poisťovací poradca, Priehradkový pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 1000 EUR
- možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Termín nástupu do práce: od 1.5.2021
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 2

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáš prácu, ktorá by ťa napĺňala?
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?

Ak áno, hľadáš nás a my hľadáme teba.

Pozícia klientsky pracovník je zameraná na komplexné vybavenie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov a zvyšovanie digitálnych zručností klientov.

• samostatné vybavovanie požiadaviek klientov (napr. žiadanka na zmenu, žiadanka na zrušenie PZ, online hlásenie a doklady k likvidácii PU, poskytovanie informácií), primárne s využitím dostupných digitálnych nástrojov
• aktívne poskytovanie informácií klientom o digitálnych službách a výhodách ich využívania
• podpora klienta vrátane ukážky využitia digitálnych nástrojov
• získavanie/overovanie aktuálnych kontaktných údajov na klientov
• aktívne oslovovanie nových a zverených klientov
• poskytovanie starostlivosti o zverených klientov
• dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami
• podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti
• preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov

Benefity a ďalšie výhody:

• príspevok na firemné životné, neživotné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
• pridelenie už existujúcich klientov
• atraktívny systém odmeňovania, ktorý vám poskytne možnosti nadštandardného zárobku
• kvalitné vzdelávanie počas celej kariéry
• pomoc pri tvorbe vlastnej databázy klientov
• štvrťročné bonusy v závislosti od pracovného výkonu
• osobnostný a kariérny rast
• možnosť účasti na firemných dovolenkách a akciách
• byť súčasťou najväčšej a najdôveryhodnejšej poisťovne na Slovensku
• časovú flexibilitu

V prípade záujmu pošlite váš životopis na email: email

Informácie pre uchádzača:

Dvoj kolové výberové konanie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Nie
Vhodné pre osoby so ZP: Áno
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

• schopnosť samostatne riešiť požiadavky klienta
• výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
• dobrá znalosť práce s PC (MS Office)
• prax na predajnej pozícii je vítaná
• manažérske skúsenosti sú vítané