HR administrátor s nemeckým jazykom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Staré Mesto
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1050 EUR
    bonusové príplatky
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

1) administratívna podpora náborového procesu: vytváranie zmlúv a objednávok, preklad dokumentov na základe predlôh, kompletizácia dokumentov, úprava podkladov kandidátov

2) administratívna podpora chodu kancelárie: konsolidácia a zakladanie dokumentov, komunikácia s notárskym úradom, úradným prekladateľom a ďalšími úradmi, poštová agenda, sledovanie platieb, distribúcia faktúr a ďalšie aktivity

3) predselekcia kandidátov na základe definovaných kritérií: vyhľadávanie kandidátov, selekcia vhodných profilov, telefonické oslovovanie, poskytovanie informácií, vytváranie ďalších termínov

4) komunikácia: denná telefonická, e-mailová, osobná a iná komunikácia s kandidátmi

5) správa sociálnych sietí podľa určených cieľov a procesov

6) vyhľadávanie informácií a vytváranie databáz

7) záznam aktivity v reálnom čase spôsobom určeným zamestnávateľom: interný software, denné, týždenné a mesačné reporty

Benefity a ďalšie výhody:

• bonusové príplatky
• kreatívna a samostatná práca
• detailné zaškolenie na základe existujúcich procesov
• otvorená a férová komunikácia
• možnosť kariérneho rastu
• príjemný office v Starom Meste

Informácie pre uchádzača:

V prípade Vášho záujmu nám, prosím, pošlite Váš životopis na email Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné pozície obsadzujeme na nemecky hovoriacom trhu. Nemecký jazyk na úrovni B2 je nutnosťou.
Maďarský jazyk a skúsenosti s office manažmentom sú výhodou.

• proaktívnosť a spoľahlivosť
• dôraz na zákaznícku spokojnosť
• vynikajúce komunikačné zručnosti – verbálne aj písomné
• skúsenosti s obchodnou korešpondenciou a komunikáciou s klientom
• úprimnosť a otvorenosť
• skúsenosti s administratívnou prácou
• konzistentnosť, precíznosť a zodpovednosť
• orientácia na detail

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word