HR administrátor s nemeckým jazykom

07.04.2021 HCMS s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Staré Mesto
Bratislava
Pozícia / odvetvie: Ľudské zdroje a personalistika; Administratívny pracovník, Asistent, Office manažér, Referent
Ponúkaný plat (základná mzda): 1050 EUR
bonusové príplatky
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

1) administratívna podpora náborového procesu: vytváranie zmlúv a objednávok, preklad dokumentov na základe predlôh, kompletizácia dokumentov, úprava podkladov kandidátov

2) administratívna podpora chodu kancelárie: konsolidácia a zakladanie dokumentov, komunikácia s notárskym úradom, úradným prekladateľom a ďalšími úradmi, poštová agenda, sledovanie platieb, distribúcia faktúr a ďalšie aktivity

3) predselekcia kandidátov na základe definovaných kritérií: vyhľadávanie kandidátov, selekcia vhodných profilov, telefonické oslovovanie, poskytovanie informácií, vytváranie ďalších termínov

4) komunikácia: denná telefonická, e-mailová, osobná a iná komunikácia s kandidátmi

5) správa sociálnych sietí podľa určených cieľov a procesov

6) vyhľadávanie informácií a vytváranie databáz

7) záznam aktivity v reálnom čase spôsobom určeným zamestnávateľom: interný software, denné, týždenné a mesačné reporty

Benefity a ďalšie výhody:

• bonusové príplatky
• kreatívna a samostatná práca
• detailné zaškolenie na základe existujúcich procesov
• otvorená a férová komunikácia
• možnosť kariérneho rastu
• príjemný office v Starom Meste

Informácie pre uchádzača:

V prípade Vášho záujmu nám, prosím, pošlite Váš životopis na email Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Nie

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné pozície obsadzujeme na nemecky hovoriacom trhu. Nemecký jazyk na úrovni B2 je nutnosťou.
Maďarský jazyk a skúsenosti s office manažmentom sú výhodou.

• proaktívnosť a spoľahlivosť
• dôraz na zákaznícku spokojnosť
• vynikajúce komunikačné zručnosti – verbálne aj písomné
• skúsenosti s obchodnou korešpondenciou a komunikáciou s klientom
• úprimnosť a otvorenosť
• skúsenosti s administratívnou prácou
• konzistentnosť, precíznosť a zodpovednosť
• orientácia na detail