UX Dizajnérka/Dizajnér
NAY a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nového oddelenia customer experience a dizajnu hľadáme UX Dizajnérku / Dizajnéra. V súčasnosti ťa potrebujeme najmä na kreslenie wireframes a vytváranie klikateľných prototypov do rozbehnutého projektu. V horizonte niekoľkých mesiacov však začneme pracovať na základe build / measure / learn cyklu. Budeme preto od teba potrebovať používateľský výskum, testovanie, facilitáciu workshopov, analýzu dát (GA, Hotjar), ale hlavne dizajnové zručnosti, či schopnosť a chuť riešiť problémy.
Potrebujeme od teba:
- Efektívny a premyslený dizajn wireframes (pracujeme vo Figma, dostaneš sa do toho ľahko, keď vieš Sketch alebo XDčko)
- Kritické myslenie
- Samostatnosť a schopnosť sa sama / sám organizovať (pracujeme so systémom Asana)
- Pozitívny vzťah k práci z domu
Ponúkaný plat
1500 EURUpresnenie platových podmienok
1 500 € alebo superhrubý ekvivalent fomou kontraktuBenefity a ďalšie výhody
Flexibilný čas (V našej práci sú dôležité výsledky, nie odpracované hodiny).
Zaujímavé projekty v segmente e-commerce (možnosť ovplyvňovať aj offline procesy, služby, customer experience zákazníka na predajni).
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Termín ukončenia výberového konania
19.4.2021Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosťInformácie pre uchádzača
Uchádzačov spravidla kontaktujeme telefonicky do pár dní.
o Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Všeobecne požadované znalosti
- Schopnosť viesť a vyhodnotiť UX výskum
- Znalosť Google Analytics a Hotjar
- Facilitáciu a moderovanie workshopov či mítingov
- UX metódy, ako sú customer jouneyd, lean service creation, customer jobs atď., a taktiež schopnosť ich v správny moment aplikovať