Hľadám do mladého dynamického tímu recepčnú. Chceš pracovať v modernom a krásnom prostredí, napíš mi! (Ref. č.: 022/RC/SKM13/2021)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000 EUR
    8 hodinový pracovný úväzok.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 22.3.2021

Informácie o pracovnom mieste

- objednávanie pacientov na stomatologické vyšetrenia a kontrolovanie dodržiavania termínov vyšetrení
- zodpovednosť za plynulý a profesionálny chod recepcie
- vedenie pokladne, vrátane pravidelného vyúčtovania a inventarizácie
- riešenie vzniknutých neštandardných situácií v súčinnosti s nadriadeným
- plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného

Benefity a ďalšie výhody:

- zaškolenie
- príjemný menší kolektív (7 zamestnancov)
- finančný rast po zaučení sa a dobrých výsledkoch práce

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.

Všeobecne požadované znalosti:

Fakturácia - základy
Pokladňa - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý


Osobnostné a iné predpoklady:

- skúsenosti v oblasti organizácie práce a komunikácie s klientom,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- spracovanie bežnej administratívnej agendy vo firme poskytujúcej služby,
- samostatnosť, flexibilita, dynamický prístup k práci,
- ochota rýchlo a efektívne sa učiť nové veci,
- orientácia na klienta a zároveň na firemné ciele

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)