Office manažér

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Hlavná pracovná náplň: 

 ADMINISTRATÍVA

- vytváranie rôznych tabuliek, napríklad evidencie objednávok, zmlúv, noriem, náradia,
  meradiel, lekárničiek a hasiacich prístrojov
- evidencia služobných vozidiel, kontrola platnosti poistenia a spotreby pohonných
  hmôt
- vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb firmy
- administratívna podpora 
- celkový prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu

 ♦ RÉŽIA

- objednávanie kancelárskych potrieb
- nákup a prideľovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov
- prideľovanie kľúčov, čipových kariet, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- podpora pri riešení IT problémov - nahlasovanie porúch informačných technológií, 
  vybavovanie servisných zásahov
- komplexná starostlivosť o chod kancelárie, udržiavanie poriadku, kontrola
  kvality externe dodávaných služieb /upratovací servis/

 INTERNÁ A EXTERNÁ KOMUNIKÁCIA

- spolupráca s bezpečnostným technikom, dodržiavanie BOZP a PO
- komunikácia s poistným agentom, spolupráca pri riešení poistných udalostí
- vybavovanie pracovných záležitostí mimo firmy 
- komunikácia s úradmi (napríklad vybavovanie potrebných oprávnení pre firmu)
- riešenie reklamácií s dodávateľmi alebo odberateľmi v spolupráci s Quality
  manažérom

 ODBORNÉ ČINNOSTI

- skladové hospodárstvo (príjemky, výdajky), preberanie, príprava a odosielanie
  tovarov
- vystavovanie cenových ponúk, dodacích listov, faktúr a upomienok, výhoda nie
  podmienka
- objednávanie materiálu
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a cestovných náhrad pre ekonomické a
  mzdové oddelenie
- príprava účtovných dokladov
- sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov
- objednávanie a prideľovanie stravných lístkov
- zodpovednosť za pokladňu
- aktualizácia vnútropodnikových smerníc podľa platnej legislatívy a noriem
- spolupráca na projektoch vo firme
- zavádzanie a udržiavanie rôznych manažérskych systémov (napríklad kvalita,
  environment, bezpečnosť) a z toho vyplývajúce množstvo ďalších špecifických aktivít

Benefity a ďalšie výhody:

- k dispozícii služobné auto BMW 320XD, notebook Macbook Pro, Iphone 
- účasť na rôznych školeniach 
- rozhodovacie právomoci 
- stabilný a silný zamestnávateľ, slovenský majiteľ
- nadštandardné odmeňovanie
- fitness
- letný a zimný 13. plat

Informácie pre uchádzača:

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.

Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.

Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr

Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Všeobecne požadované znalosti:

- lojalita
- flexibilita
- aktívny vodič
- pracovitosť, bezúhonnosť, samostatnosť, leaderské zručnosti
- prax na obdobnej pozícii

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B