Online Performance Manager

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 - 2500 EUR
    Dohodou, podľa znalostí a skúseností.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Poslaním tejto pozície je nastavovanie, realizácia a vyhodnocovanie onlineových reklamných kampaní klientov. Náplňou práce je najmä:
▪ Príprava, realizácia, správa a vyhodnocovanie online kampaní oblastiach: search, display, video, pre globálne (Google, Facebook, Instagram, a pod.) ale aj lokálne platformy a médiá.
▪ Správa online kampaní - ich nastavovanie a sledovanie, kontrola a optimalizácia.
▪ Analýza a prezentácia výsledkov kampaní klientom.
▪ Využívanie špecializovaných technológií (DCM, Flooddlight a pod.) a multimediálnych služieb (DoubleClick, Sizmek, Flashtalking a pod...) pre dosahovanie čo najlepších výsledkov spravovaných kampaní.
▪ Spolupráca so SEO tímom, grafikmi a web programátormi.

Benefity a ďalšie výhody:

▪ Práca pre úspešnú medzinárodnú mediálnu agentúru,
▪ Možnosť učiť sa od najúspešnejších globálnych hráčov prostredníctvom prípadových štúdií a pravidelných webinárov,
▪ Možnosť kariérneho rastu,
▪ Práca v modernom a dynamickom kolektíve,
▪ Výborný pracovný komfort.

Informácie pre uchádzača:

Pozícia je vhodná pre online špecialistu zameraného na PPC (PPA) v oblastiach search, display, video, Facebook, Instagram a pod. a pre ktorého je zaujímavý posun do väčšej medzinárodnej mediálnej agentúry, práca pre veľkých zaujímavých klientov a trvalý pracovný pomer.

▪ Svoje materiály prosím posielajte v anglickom, príp. slovenskom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.

Všeobecne požadované znalosti:

▪ Skúsenosti s manažmentom online reklamných kampaní v oblastiach search, display a video.
▪ Skúsenosti s prácou so systémami a nástrojmi pre zobrazovanie a vyhodnocovanie online reklamy,
▪ Orientácia v digitálnych médiách na Slovensku aj v zahraničí,
▪ Znalosti Google Analytics, Google Ads Display and Video 360, FB Ads. a pod.,
▪ Schopnosť jednoduchého zásahu do online nástrojov pomocou HTML, Javascript, Flash a pod.,
▪ Reálny a intenzívny záujem o digitálny marketing.
▪ Dobrá znalosť anglického jazyka aj na komunikatívnej úrovni, aspoň B2, kvôli prezentáciám pre zahraničných klientov.
▪ Analytické myslenie, pozornosť, spoľahlivosť, zmysel pre detail,
▪ Iniciatíva a zodpovednosť.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)