custom-banner

Service Delivery Manager (Ref. č.: 1-23-35483/PF)

21.01.2021 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Pozícia / odvetvie: Výroba
Ponúkaný plat (základná mzda): 2000 EUR
2000 - 2800 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v blastí technológií obadzujeme pozíciu Service Delivery Manager. Ak máte predchádzajúcu skúsensoť na pozícií, považujete sa za človeka s výbornými komuniakčnými schopnosťami a time management máte v malíčku, potom radi uvítame Váš životopis.

Vašou hlavnou náplňou na pozícii bude:
- spolupráca na pridelených projektoch
- cenové negociácie
- zabezpečovanie komunikácie s klientami ale aj interná komunikácia naprieč oddeleniami
- procesovanie, trackovanie objednávok - riešenie vzniknutých problematických situácií
- sledovanie procesu dodania

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka tieto benefity:

- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- bezproblémová komunikácia v anglickom jazyku C1
- základná orientácia v pojmoch z oblasti telekomunikácií
- flexibilita (pozícia si niekedy vyžaduje aj prácu vo večerných hodinách)
- základná znalosť Ms Office
- skúsenosti na obdobnej pozícii min. 2 roky
- silná prozákaznícka orientácia
- reprezentatívne vystupovanie
- schopnosť viesť projekty, time management
Pozícia je v súčasnej situácii obsadzovaná formou práce z domu, kontrakt je nastavený na rok s možnosťou predĺženia spolupráce.