Account manager - RENOMIA BENEFIT

19.11.2020 RENOMIA, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Panenská 7, Bratislava
Bratislava
Pozícia / odvetvie: Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo; Account manager, Klientský poradca, Poisťovací poradca
Ponúkaný plat (základná mzda): 1100 EUR
+ ďalšie variabilné zložky mzdy, odmeny a bonusy.
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý bude:
- spravovať klientov RENOMIA BENEFIT – nové obchodné prípady i aktuálne poistné zmluvy (poistenie vozidiel, nehnuteľnosti, domácnosti, cestovné poistenie, doplnkové dôchodkové sporenie, životné poistenie, úrazové poistenie a pod.),
- spolupracovať i s ostatnými kolegami na pobočke,
- pripravovať ponuky pre klientov,
- komunikovať so spolupracujúcimi poisťovateľmi, príp. s ich kontaktnými osobami,
- evidovať zmluvy v našom informačnom systéme, archivovať dokumenty,
- pripravovať aktualizačné ponuky pri výročiach poistných zmlúv,
- aj pravidelne reportovať nadriadenému.

Benefity a ďalšie výhody:

- Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
- Sick days.
- Home office.
- Možnosť odborného rozvoja a kariérneho rastu.
- Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport, teambuildingové aktivity...).
- Mobil a laptop sú už samozrejmosťou :).

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- Prax v oblasti poisťovníctva (poistenie vozidiel, nehnuteľnosti, domácnosti, cestovné poistenie, doplnkové dôchodkové sporenie, životné poistenie, úrazové poistenie a pod.)
- Schopnosť samostatného a zodpovedného jednania s klientami.
- Time-manažment.
- Tímový hráč.
- Komunikatívnosť.
- Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
- Ochota učiť sa novým veciam.
- Znalosť programov MS Office.