Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
NAY a.s.
Nay Elektrodom

Administrátor/ka príjmu

NAY a.s.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Senec
Prologis Park Senec


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

  • komplexné zabezpečenie príjmu tovaru do CS od dodávateľov a z obchodných domov
  • vedenie evidencie príjmov, avíz a závozových okien
  • riešenie nezrovnalostí pri príjme tovaru s dodávateľmi a obchodnými domami
  • komunikácia s účtovným oddelením firmy pri párovaní faktúr a objednávok s príjmom tovaru
  • riadenie zamestnancov príjmu centrálneho skladu
  • zabezpečenie dodržiavania ustanovení Zákonníka práce v aktuálnom znení
  • zabezpečenie produktivity práce zamestnancov, efektívne využívanie skladových priestorov a ochranu priestorov



Ponúkaný plat

900 EUR

Upresnenie platových podmienok

900 EUR - 950 EUR

Benefity a ďalšie výhody

Benefity pre Váš komfort:

  • Práca na HLAVNÝ PRACOVNÝ POMER NA PLNÝ ÚVAZOK
  • MZDA vždy načas
  • Práca v DYNAMICKOM kolektíve
  • SOCIÁLNE ISTOTY a práca v úspešnej stabilnej spoločnosti
  • Možnosť KARIÉRNEHO rastu
  • Preplácané NADČASY
  • MOTIVAČNÉ finančné ohodnotenie – výška tvojej odmeny závisí len od Teba
  • Možnosť získať DOVOLENKU naviac pre lojálnych zamestnancov

Finančné benefity a dary:

  • Príspevok na STRAVNÉ lístky NAD RÁMEC zákona
  • DARČEK pri narodení dieťaťa a mikulášsky balíček
  • PRÍSPEVOK pri životných udalostiach a jubileách
  • Odmena pri príležitosti PRACOVNÉHO JUBILEA
  • Mimoriadne ODMENY za mimoriadny prínos pre firmu alebo NAY nápad
  • ODMENA za program ODPORUČ ZNÁMEHO
  • Vecný DAR pre najlepších zamestnancov
  • Zamestnanecké ZĽAVY na predávaný sortiment
  • Možnosť poskytnutia PRÍSPEVKU na bývanie – pre zamestnancov s trvalým pobytom vo vzdialenosti najmenej 100 km od miesta výkonu práce

Ďalšie „maličkosti“ ako:

  • Zaškolenie a neustále VZDELÁVANIE v odbore
  • NAY PÁRTY a účasť na firemných teambuldingoch
  • Sezónne SÚŤAŽE o atraktívne víkendové pobyty
  • ZĽAVY u partnerských spoločností



Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Termín ukončenia výberového konania

16.11.2020

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme IBA kandidátov, ktorí na základe zaslaných materiálov boli vybraní do ďalšieho kola.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.



Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Iné znalosti

Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Skladové hospodárstvo

Všeobecne požadované znalosti

  • zodpovednosť, samostatnosť a spoľahlivosť
  • práca na obdobnej pozícií veľkou výhodou


Vhodné pre absolventov

Nie

Vhodné pre absolventov

Nie