Administratívny pracovník / pracovníčka

23.10.2020 HEMP s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Prešovský kraj
okres Bardejov
Bardejov

Bardejov
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Administratívny pracovník, Pomocný pracovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 812 EUR
Termín nástupu do práce: 1. 10. 2020
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
812 € za mesiac

Dátum nástupu:
1. 10. 2020

Dátum pridania ponuky:
23. 9. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
23. 9. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Náplň (druh) práce
Administratívny pracovník/pracovníčka vybavuje a organizuje administratívno-technickú agendu v organizácii. Komunikuje s externým prostredím, eviduje a vybavuje firemnú korešpondenciu a telefonické hovory. Zhotovuje zápisy z porád, stretnutí a rokovaní. Pripravuje podklady na spracovanie miezd a zabezpečuje agendu z oblasti odmeňovania zamestnancov v súlade s platnou legislatívou. Eviduje a archivuje dokumentáciu súvisiacu s odmeňovaním zamestnancov. Pripravuje reporty pre mzdové a iné oddelenia spoločnosti. Napomáha pri príprave faktúr. Zodpovedá za riadne vedenie účtovníctva. Zodpovedá za analýzy, kontroling a návrhy nápravných opatrení. Vypracováva finančné analýzy, hodnotí výkonnosť organizácie na základe výkonových ukazovateľov. Pripravuje rozpočty, finančné plány, navrhuje ekonomické ciele hospodárskeho plánu organizácie. Hodnotí plnenie plánu, stanovených cieľov a stanovených ukazovateľov v pláne. Zodpovedá za mesačné a ročné účtovné, mzdové a kontrolingové uzávierky. Zodpovedá za spracovanie daňového priznania a mesačných hlásení hospodárenia. Tvorí internetovú koncepciu finančnej a daňovej politiky. Riadi cash flow a platobný styk. Sleduje stav pohľadávok organizácie a ich riešenie. Vykonáva ekonomickú podporu pre ostatné oddelenia a participuje na ich strategických plánoch v oblasti ekonomiky. Tvorí štatistiky, analýzy a správy na pravidelnej báze pre potreby manažmentu organizácie. Zodpovedá za pravidelné hlásenia pre poisťovne a štatistický úrad. Sleduje odvodové povinnosti organizácie a riadi ich plnenia. Pripravuje interné a externé predpisy, podieľa sa na vnútrofiremnom administratívnom procese. Tvorí interné účtovné normy a metodické pokyny. Spolupracuje s daňovým úradom, audítormi.

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 7:00
do 15:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky