custom-banner

Manažér predaja - zahraničný trh

29.10.2020 INDEX NOSLUŠ s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Košický kraj, Prešovský kraj
Typ pracovnej ponuky: Obchod, Vrcholový manažment; Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Produktový manažér, Vedúci obchodnej skupiny
Ponúkaný plat (základná mzda): 2500 EUR
od 2500€ brutto/mesiac (konečná výška mzdy závisí od seniority kandidáta)
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Pre nášho klienta, ktorý je významným výrobcom celulózy, papiera a papierenských výrobkov, hľadáme Manažéra predaja.

Máš rád obchodné výzvy? Hľadáš priestor pre sebarealizáciu a nebojíš sa dosahovania stanovených obchodných cieľov? Zároveň máš skúsenosti s predajom výrobkov z oblasti papierenského priemyslu? Máme pre Teba zaujímavú pracovnú príležitosť!

Úspešný kandidát by mal mať ukončené vzdelanie ekonomického alebo technického smeru a skúsenosti s predajom na zahraničných trhoch minimálne 5 rokov.

Ako Manažér predaja budeš zodpovedný za jednotlivé činnosti:
Získavanie nových zákazníkov a objednávok.
Plánovanie a realizácia predaja po schválení riaditeľom predaja.
Starostlivosť o existujúcich zákazníkov.
Zabezpečenie po-predajného servisu.
Sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov.
Sledovanie trhu (odberatelia a konkurencia)
Prehľad o situácii na trhu, sledovanie trendov predaja.
Prezentovanie a reprezentácia spoločnosti a produktov – napr. absolvovaním služobných ciest k potencionálnym, ale aj k existujúcim zákazníkom.
Prieskum trhu a rozširovanie klientskej základne - hľadanie nových potencionálnych zákazníkov, komunikácia s nimi, vypracovanie cenovej ponuky.
Telefonický rozhovor, komunikácia cez e-mail, fax, osobne ohľadom objednávok, finančného krytia objednávok, expedície tovaru, prípadne riešenie problémov spojených s expedíciou, kvalitou alebo iných požiadaviek odberateľa.
Kontrola plnenia objednávok, kontrola dohodnutých cien a správneho zadania kódov výrobkov, sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov, sledovanie, kontrola a vyhodnocovanie predaja.
Riešenie reklamácií od zákazníka v spolupráci s výrobným závodom.
Spolupráca s ekonomickým oddelením pri navrhovaní plánov predaja, navrhovanie inovatívnych postupov a alternatív v organizácii a realizácii predaja, navrhovanie inovácií existujúcich produktov spoločnosti, prípadne navrhovanie možných nových typov/druhov produktov v nadväznosti na informácie získané z trhu.
Schvaľovanie došlých faktúr za objednané služby.
Vypracovanie štatistík o predaji.
Mesačná uzávierka – mesačné tabuľky o predaji.
Agenda poistenia pohľadávok (evidencia kreditných limitov a mesačné výkazy).

Iné výhody:

• stabilná a perspektívna práca
• možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
• motivačné mzdové ohodnotenie
• sociálne výhody
• doplnkové dôchodkové sporenie
• finančné odmeny pri významných životných a pracovných jubileách
• stravovanie 0,90 € /obed
• príspevok pri svadbe zamestnanca 500,- €
• príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi 500,- €
• služobný automobil

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

Vysokoškolské, resp. stredoškolské vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
Prax minimálne 5 rokov - manažér predaja na zahraničných trhoch - podmienka!
Ekonomické znalosti.
Aktívna znalosť anglického jazyka
Komunikatívnosť
Ochota cestovať