Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

• Asistencia manažmentu spoločnosti
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• Vypracovávanie a kontrola projektov pre zdravotnícke zariadenia
• Príprava registračnej dokumentácie nových produktov pre ŠÚKL a MZ SR
• Vedenie databázy pacientov, prístrojov a skladová evidencia
• Komplexná činnosť pri predaji a servise prístrojov
• Spracovávanie podkladov a reportov o predaji a prenájme prístrojov a spotrebného meteriálu
• Inštalácia prístrojov, ich odskúšanie a odovzdanie a zaškolovanie zákazníkov
• Špecifikácia a zabezpečenie náhradných dielov
• Vypracovávanie a kontrola cenových a technických ponúk – objednávanie prístrojov
• Práce s dokumentami súvisiacimi s inštaláciou a zaškolením prístrojov dodávaných v rámci systému zdravotných poisťovní a ich poistencov
• Vypracovávanie a kontrola projektov pre jednotlivé zdravotnícke zariadenia
• Účasť na seminároch, kongresoch a veľtrhoch (vrátane prípravy)
• Vedenie databázy zákazníkov

Benefity a ďalšie výhody:

• Zodpovednú pozíciu v spoločnosti pracujúcou v medzinárodnom prostredí
• Zaujímavú samostatnú prácu, pracovnú sebarealizáciu
• Dobré platové podmienky
• Mobilný telefón, notebook
• osobný automobil aj na súkromné účely

Všeobecne požadované znalosti:

Očakávame:
• VŠ vzdelanie - absolvent technickej univerzity, výhodou biomedicínske inžinierstvo, odbor biotechnika, bioinformatika alebo biomedicínska fyzika
• Prax v oblasti administratívy
• Veľmi dobrá znalosť PC - MS Word, Excel, Outlook, internet
• Komunikačné a prezentačné schopnosti
• Vysoké pracovné nasadenie, spoľahlivosť
• Znalosť AJ, príp. NJ
• VP typ B
• Prax v oblasti zdravotníckej techniky je výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B